Subject: Lisainfo - ülekanne avalikust arutelust - Viimsi valla ÜP eskiisi ja KSH aruande eelnõu avaliku väljapaneku avalik arutelu
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 14:34:40 +0200

Lugupeetud koostööpartner

Lisaks eelnevale teavitame, et ülekannet avaliku väljapaneku tulemuste
avalikust arutelust saab näha ka valla YouTube’i kanalist:

https://www.youtube.com/@viimsivallavolikogu

Lisainfo:

https://www.viimsivald.ee/uudised/huvilised-oodatud-13-detsembril-uldplane
eringu-avalikule-arutelule

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee>

From: Viimsi Vallavalitsus
Sent: neljapäev, 28. november 2024 11:15
To: Viimsi Vallavalitsus <[email-masked]>
Subject: Teade - Viimsi valla üldplaneeringu eskiisi ja KSH aruande eelnõu
avaliku väljapaneku tulemuste avalik arutelu

Lugupeetud koostööpartner

Edastame teile teate Viimsi valla haldusterritooriumi üldplaneeringu
eskiislahenduse ja keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande eelnõu
avaliku väljapaneku tulemuste avaliku arutelu kohta (lisatud manusena).

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonda e-posti aadressil: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  .

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.